7 sprawdzonych korzyści dla zdrowia Kawy

Uncategorized

7 sprawdzonych korzyści dla zdrowia KawyPodczas gdy reputacja java przewrócił się szybciej, niż polityka w ciągu ostatnich kilku dekad, nauka pokazuje, że są lepsze powody czuć się гудящими o swojej porannej latte. Potrzebne są dowody?

Zalety kawy

Zróbmy mały jogging w pasie pamięci o tym, jak badania zalet kawy zmieniały się na przestrzeni lat: w 1991 roku Światowa organizacja zdrowia ocenił napój jako “prawdopodobny czynnik rakotwórczy”.”Następnie, w 2016, organizacja wyjaśniła, że “nie ma przekonujących dowodów działania rakotwórczego picia kawy.”I w przerwach, większość wiadomości o kawie było w dużej mierze pozytywne: co, zamiast być szkodliwe dla zdrowia, regularne spożycie kawy (w umiarkowanych ilościach, oczywiście), jest rzeczywiście dobre dla ciebie.
Następnie, w marcu 2018 r., sędzia z Los Angeles orzekł, że firmy muszą stosować ostrzeżenia o raku na kawowe produkty sprzedawane w Kalifornii. Powód: w przypadku ziarna kawy powstaje związek chemiczny o nazwie akrylamid, który w Kalifornii jest sklasyfikowany jako substancja rakotwórcza.Zalety kawy
Ale oto w czym rzecz: wykazano, że akrylamid powoduje raka tylko u laboratoryjnych gryzoni.

“Było pokazane, co powoduje duże ilości akrylamidu raka w zwierzęcych modelach, ale jakaś smile29.eu tam jest solidny dowód pokazuje że ono wzrasta ryzyko nowotwór w istotach ludzkich,” powiedział Catherine Carpenter, PhD, MPH, badacze ryzyka raka od żywienioniowych wzory i profesora przy UCLA centrum dla ludzkiego odżywiania.
Ponadto, w badaniach gryzoni ona mówi: “zwierzęta są narażone na działanie akrylamidu w 60 razy wyżej, niż ludzie.”Gdyby pili tyle kawy każdego dnia, aby być narażone na działanie takiej ilości akrylamidu, u ciebie pewnie były by większe problemy, niż tylko zwiększone ryzyko zachorowania na raka.
Nadal martwi się o swojej codziennej filiżance Joe? Oto pięć naukowo uzasadnionych przyczyn włączyć herbata.

Kawy może zmniejszyć ryzyko rozwoju niektórych nowotworów

Według niedawnej ankiety badań BMJ, kawa zawiera ponad 1000 połączeń, z których wiele, prawdopodobnie zawierają przeciwzapalne i przeciwnowotworowe połączenia. “Prażone ziarna samo ma przeciwutleniacze w nim, które pomagają zapobiec uszkodzeniu wolnego радикаля który mógł niebezpiecznych kierowców prowadzić nowotwór,” wyjaśnia Susan Oh, MPH, dyrektor programu badawczego zasilania przy Johns Hopkins, który no wymagał z nauką.
Według raportu, spożycie kawy wiąże się z mniejszym ryzykiem rozwoju czerniaka i białaczki, a także raka prostaty i endometrium. Ponadto, badania Uniwersytetu Południowej Kalifornii 2017 roku wykazały, że osoby pijące kawę na 26 procent rzadziej rozwijają raka jelita grubego niż osoby pijące bez kawy. A ci, którzy pili więcej 2,5 porcji dziennie, mieli o 54% mniejsze szanse zachorowania na raka.

Cukrzyca jest na wzrost w Stanach Zjednoczonych: według Amerykańskich cukrzyc skojarzeniowych, diagnozuje się rocznie około 1,5 mln osób, a około 7,2 mln osób chorobę, ale jeszcze o tym nie wiedzą. Ale to nie wszystkie złe wieści. Naukowcy z uniwersytetu harvarda uważa, że picie kawy—kawa bez kofeiny lub zwykłego, może pomóc w zapobieganiu rozwoju cukrzycy typu 2, najbardziej rozpowszechnioną formą. Według analizy, który został opublikowany w czasopiśmie Diabetes Care, im więcej kawy piją ludzie, tym mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia u nich cukrzycy typu 2. (Chociaż można przesadzić. Aby utrzymać bezsenność, lęk tummy, i migreny na zatoce, zdrowie eksperci zalecają pić nie więcej niż 4 kawy 8 uncji codziennego.)
On nie brał udziału w badaniu, ale wskazuje, że kawa zawiera chrom, minerał, który pomaga organizmowi wykorzystać insuliny, hormonu, który reguluje poziom cukru we krwi.

Kawy może zmniejszyć ryzyko choroby Alzheimera

W ciągu ostatniej dekady badania wykazały związek między spożyciem kawy i niskim ryzykiem demencji. Ja myśleć że zawartość kofeiny picia wysokiej mogło być odpowiedzialny dla mózgu-podnosi korzyści. Jedna mała nauka pytań pokazywał znaki problemów pamięci zakłada, że nad 2-na okres 4 lat, ludzie z niższymi poziomami krwi kofeina byli prawdopodobni rozwijać demencję niż tamto z wysokimi poziomami. (Chcę gotować smaczne kawy? Spróbuj jeden z tych sześciu sposobów aromatyzowania kawy bez dodatku cukru.)
Kawy może zmniejszyć ryzyko rozwoju choroby Parkinsona
Choroba Parkinsona to choroba ośrodkowego układu nerwowego, charakteryzuje się drżeniem (i prawdopodobnie słyszeliście, że Michael J. Fox był on). Naukowcy wciąż próbuje dowiedzieć się, jaka kombinacja środowiskowych i genetycznych czynników zmusza niektórych ludzi do rozwijania się choroby, ale niektóre wstępne badania wskazują, że kofeina może mieć ochronny przewagę w stosunku do niego. W przeglądzie literatury 2017 roku, opublikowanym w archiwach nauk medycznych, naukowcy doszli do wniosku, że ludzie, którzy piją umiarkowane ilości kawy, jak się wydaje, mają niższe wskaźniki Parkinsona, ale nie mogą dokładnie określić, dlaczego.
Kawa może chronić swój giełdowy
Kawa może również pomóc chronić twoje serce. Przez dziesięciolecia pacjentów z nieprawidłowych rytmem serca (który może zwiększyć ryzyko nagłej niewydolności serca i udaru mózgu) powinni unikać kofeiny. Jednak nowy meta-analiza, opublikowany w kwietniu 2018 roku, pokazuje, że picie kawy może zmniejszyć częstotliwość migotania przedsionków na 13 procent.
Ale to nie wszystko, że kawa może zrobić, aby chronić najważniejszym organem ciała. Według ankiety BMJ, ludzie, którzy piją kawę, o 19 procent rzadziej umierają od choroby sercowo-naczyniowe i 30 procent rzadziej umierają na udar mózgu niż ich koledzy, od kawy.

Kawa może pomóc żyć dłużejKawa może pomóc żyć dłużej

Co najważniejsze, badania pokazują, że ludzie, którzy piją kawę, mogą być mniej narażone na śmierć od wszystkie przyczyn. Taki był wniosek widzenia 2016 roku w Europejskim czasopiśmie epidemiologia, które wykazały, że spożywanie 4 filiżanek kawy dziennie kojarzył z niskim ryzykiem śmiertelności, w tym z powodu chorób serca i raka.
Kawa może pomóc zwiększyć swoje treningi
Trzeba trochę zwiększyć, aby dostać się przez HIIT trening? Badanie 2013 roku od PLoS One pokazuje, że zawodnicy, którzy spożywali kawy na godzinę przed treningiem, mieli większą wydajność, niż ci, którzy pili kawę bez kofeiny. Pozytywna wartość, badanie 2015 od Międzynarodowego czasopisma metabolizmu odżywiania i ćwiczenia sportu sugeruje że ludzie które piją kawę przed Workout spalają więcej kalorii po treningu, także znać jako EPOC (nadmierny pobór tlenu post-workout). Oznacza to, że nawet jeśli twoje zajęcia na rowerkach, twoje ciało nadal będzie spalić więcej kalorii. Będziemy pić za to!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *